072-322-3075 סוקולוב 29, הרצליה 

ליווי משפטי לקונים

עסקאות נדל"ן זקוקות לליווי משפטי צמוד ומקצועי.

בעזרת הליווי תהיו מוגנים מכל תרחיש אשר יכול לקרות בעסקאות כאלה.

תהיו מודעים לכל מה שקורה בתהליך והכי חשוב תהיו מוקפים באנשי צוות שיעשו הכול בשביל הצלחת העסקה.

היקף השירותים המשפטיים המוצע לכם על ידי משרד כץ נדל"ן גדול ומוביל בתחום המקרקעין, חולש על כל ההיבטים המשפטיים הנלווים לתחום משפטי זה, החל מ-ניסוח חוזי שכירות וחוזי עסקאות מכר פשוטות, דרך טיפול מתמשך בעסקאות נדל"ן מורכבות יותר. לצד הידע והניסיון הרב של משרדנו מתאפשר לכם ליהנות מאופטימיזציה מלאה בין סוג ואופי הפעילות הנד"לנית בה אתם מעורבים לבין ההיבטים המשפטיים הנלווים אליה

ייזום פרויקטים, שירותים משפטיים אלו ונוספים, מיועדים ומתאימים לכל אחד ואחת מבניכם הנדרש לשירותי עו"ד מקרקעין, וכל זאת בהתאם לסוג ואופי העסקה, היקפה הכספי ומורכבותה המשפטית.

קרוב לוודאי שכל אחד ואחת מבניכם יידרש לשירותיו של עו"ד מקרקעין בשלב כזה או אחר במהלך החיים, וזאת לנוכח העובדה הפשוטה שרבים מבניכם עתידים למצוא את עצמם מעורבים (לפחות פעם אחת בחיים) בביצוע עסקת מקרקעין כזו או אחרת וכן בסוגיות של תכנון ובניה העלולות להתעורר מעת לעת אל מול הוועדות השונות.

חוק המקרקעין המונהג בישראל מאז שנת 1969, הוא אחד מהחוקים המרכזיים בתחום המשפט האזרחי הנוגע לענייני מקרקעין. חוק זה מגדיר בין היתר מהן עסקאות מקרקעין, מהי בעלות והחזקה במקרקעין, מהי דרישת הרישום בנוגע לעסקאות מקרקעין, מהי שותפות במקרקעין והיבטים נוספים הקשורים לצרכי השלמתה של עסקת מקרקעין כזו או אחרת.

יש לכם שאלות על ליווי משפטי לקונים?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם