072-322-3075 סוקולוב 29, הרצליה 

ליווי משפטי למוכרים

עסקאות נדל"ן מוגדרות לא פעם כעסקאות חיים: הן מורכבות, יקרות ומסמלות את הדרך האישית שבה בחרנו לצעוד. בין אם זו הדירה הראשונה שלכם כזוג צעיר או בית החלומות שעבדתם כה קשה עבורו במשך שנים, חשוב שברגע האמת יהיו לצידכם האנשים הנכונים ביותר שידאגו להצלחת העסקה ויאפשרו לכם לדעת שפעלתם נכון בכל שלב.
בכץ נדל"ן אנו נוכחים פעם אחר פעם לדעת שרבים מהמוכרים מוצאים את עצמם מתלבטים בסוגיות שונות לגבי תכנון ובניה, משכנתאות, מיסוי וגם שאלות פילוסופיות חשובות כמו כיצד מזהים את הקונה המושלם. כדי לדאוג להבטחתה של העסקה המוצלחת מכל הבחינות, יצרנו מודל עבודה ייחודי ובמסגרתו תקבלו שירותי מומחים מאת הטובים ביותר, משום שאנו לא מתפשרים על פחות.
ליווי משפטי בכל סוגיה
עסקאות נדל"ן מחייבות ליווי משפטי מקצועי וצמוד שתפקידו הוא להגן מפני תרחישים אפשריים בעסקאות הללו ולספק מודעות ואינפורמציה לגבי כל מה שקורה במסגרת התהליך. השליטה שלכם כלקוחותינו חשובה מאין כמוה ועורך הדין למקרקעין שמולו תפעלו הוא הרוח הגבית הנכונה שתספק לכם שליטה מלאה בעסקה ובכל התהליכים המקדימים שמכוונים אליה.
הליווי המשפטי מתבצע על ידי מומחים מתחום המקרקעין השולטים בכל היבט משפטי רלוונטי – מניסוח עסקאות מכר וחוזי שכירות ועד טיפול מתמשך בעסקאות נדל"ן מורכבות ביותר. הידע והניסיון העשירים מספקים מקסום לפעילות הנדל"נית שלכם וממטבים אותה מכל היבט.
ייעוץ מומחים למשכנתאות
במסגרת התהליך שלכם מול כץ נדל"ן תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ללקוחות פרטיים ועסקיים ברכישת נכס למגורים, נדל"ן מסחרי ונכסים מניבים. היועצים המומלצים על ידינו מספקים פתרונות ייחודיים לכל לקוח ולקוחה ומקדמים אתכם להצלחה כלכלית בטוחה בעסקה שלכם.
רכישת נכס מתבצעת בסכומים גדולים ומשמעותיים ולכן כל טעות, בין אם היא בתכנון ההחזר החודשי, בניית התמהיל או מסלולי הריביות, תעלה סכומי עתק לאורך שנים ותגביל את היכולת שלכם לחסוך ולהתכוונן לאיכות חיים שבאמת מתאימה לכם.
ייעוץ משכנתאות מול הגורם הנכון יניב לכם תוצאה משתלמת במיוחד. היועצים שאנחנו עובדים עמם בודקים תחילה את כל ההעדפות והצרכים האישיים ובונים באמצעותם את תמהיל המשכנתא, תוך הדגמת ההתנהגות החזויה למשכנתא שנבחרה ורמת הסיכון שלה.
לא מתפשרים על הצלחה בעסקה
משרד כץ נדל"ן מוביל דרך חשיבה חדשה ויצירתית להצלחה בעסקאות השונות, על ידי בניית תוכנית נכס אישית לפני יציאה לתהליך. תוכנית זו פותחה מתוך ראייה ייחודית, מקצועית ולמודת ניסיון של השוק ומגמות הצרכנות בעולם הנדל"ן לאורך השנים ומסייעת לתהליך מכירה משויף, מוצלח, יעיל, וממוקד.
אנו וכל בעלי המקצוע המומחים שפועלים מולנו נשמח לעזור ולכוון אתכם לכל אורך התהליך באופן מסביר פנים, נגיש ואיכותי ולייצר התאמה מקצועית מעולה לכל הדרישות האישיות והמטרות שחשובות לכם.

יש לכם שאלות על ליווי משפטי למוכרים?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

שירותים נוספים שיכולים לעניין אתכם