072-322-3075 סוקולוב 29, הרצליה 

הטובים לבית: כך הפך סוכן הנדל"ן מהרצליה דורון כץ למומחה שכולם ממתינים לדעתו 

יש לכם שאלות על הטובים לבית: כך הפך סוכן הנדל"ן מהרצליה דורון כץ למומחה שכולם ממתינים לדעתו ?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

נכון לתחילת שנת 2022, דורון כץ נחשב למתווך המנוסה ביותר בהרצליה. לאורך שנותיו הרבות בתחום הצליח להעמיד סטנדרט מקצועי בלתי מתפשר בענף הנדל"ן המקומי, עד כדי כך שכיום נחשבת הרצליה לעיר ששוק הדיור שלה נשען ברובו המוחלט על תיווך מקצועי. בראיון מיוחד הוא חושף את הגישה וההשקפות שפיתח בעבודתו ומעריך מה יתרחש בענף בשנה הקרובה.

בגיל 37 ועם עבר עשיר שכולל מאות לקוחות חוזרים ומרוצים, החליט מומחה הנדל"ן דורון כץ לעשות שינוי. במשך 11 שנים השתייך למשרד התיווך "רימקס סטאר", עד שהחליט לעשות מעשה והקים מותג תיווך עצמאי משלו בשם "כץ נדל"ן". 

לדבריו, רימקס היה מקום מעולה ללמוד בו, והעבודה שם העניקה לו ליווי צמוד, חניכה ולמידה שיצרו עבורו בסיס איתן לעבודה. רימקס מעניקה גיבוי בתהליכי ניהול משא ומתן עם לקוחות ולמעשה תומכת במתווכים שלה בכל תחומי עבודתם. יחד עם זאת, מתווך שמעוניין לפרוץ קדימה ולעשות את הדברים באופן עצמאי, נשאב בהכרח לאתגרים חדשים. 

במקביל לעבודתו דרך רימקס, דורון למד נדל"ן עסקי, ניהול שיווק וניהול מו"מ מקצועי באוניברסיטת תל אביב. הוא הוסמך לניהול וליווי מו"מ מבית הספר הנחשב בתחום "שקלא וטריא" – תוכנית לימודים המקבילה לתואר שני ובה לומדים יותר מ-60 מתודות לניהול משא ומתן, הנלמדות בקורסים המקבילים של בית הספר לעסקים במכללת הארוורד הידועה. 

אז למה דווקא נדלן?

דורון כץ עסק מאז ומתמיד במכירות. הוא יליד הרצליה הירוקה ובוגר בתי הספר אלון, בן גוריון והיובל. כשהיה בן 26 נתקל במודעת דרושים של רימקס, שבעקבותיה התחיל את פעילותו בענף הנדל"ן. דורון נשוי לורד ואב לסול ומיה.

דורון מציין שני אתגרים משמעותיים בעבודת התיווך:
האתגר הראשון – חוסר היכולת לשלוט לבד בתהליך המלא, כי גם כשנראה שהעסקה טובה ונכונה ללקוח, לא תמיד הקידום שלה מתקבל על ידו כמצופה, כי בסופו של דבר, המתווך הוא לא המוכר או הקונה בפועל. היתרון המנצח של דורון טמון ביכולת לבסס יחסי אמון מצוינים עם לקוחותיו, כך שברוב המקרים הם יקבלו את המלצתו לגבי התהליך.
האתגר השני – הפרספקטיבה האישית של כל אחד מהצדדים לעסקה – מוכרים שצופים עלייה במחיר לעומת קונים ששואפים לירידה. המתווך אמור לשקף לכל צד את ההשקפה של האחר, ואת זה דורון עושה בהצלחה רבה.

פירות ההצלחה

לדברי דורון, קיים מכלול של תכונות בבסיס ההצלחה בתחום הנדל"ן:

שתי הראשונות הן אמינות ויושרה, שעליהן דורון עצמו לא מוכן להתפשר. לאחר מכן תבוא היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסה, המתייחסים למצבים בהם המתווך נדרש "להגדיל את העוגה" בכל אחת מעסקאותיו ולהימנע ממצב שבו אחד הצדדים נפגע ואילו הצד השני נשכר מכך, משום שזוהי עסקה שנדונה לכישלון. תכונה חשובה נוספת היא התמדה – מתווך טוב מבצע תהליכים ארוכי טווח ועליו לדעת לראות מעבר לעסקה הקרובה שלו. 

דורון מעיד על עצמו כאיש עבודה הנותן 100% מעצמו, ונוכח כל כולו עבור לקוחותיו במהלך הטיפול בעסקה – החל מהרגע הראשון, דרך כל אתגר ומשבר שבדרך ועד לאחרי חתימת החוזה. במקרה לדוגמה, טיפל דורון בנכס של לקוחות חוזרים שנדרשו לצבוע את הדירה, להתקין פרקט ולהתקין מזגנים חדשים. דורון עצמו נפגש עם כל בעלי המקצוע הרלוונטיים ועשה את הכל כדי להקל על בעלי הבית. מבחינתו, כלל האצבע המרכזי ביותר הוא לספק שקט נפשי וביטחון ללקוחותיו. עליהם לדעת שיש גורם מקצועי בלתי מתפשר שמטפל עבורם בעסקה, ומקדם עבורם פתרונות יעילים. 

 

ליווי, ייעוץ וניהול תהליכי מכירה וקניית דירות בהרצליה

כיום כץ נדל"ן משמש כמשרד בוטיק, המעניק ללקוחותיו ליווי וייעוץ קדם-מכירתי, כלומר משלב המחשבה על מכירת הנכס והבשלות לכך, ועד לליווי מלא לשלב חתימת החוזה. 

למרות שהתהליכים הללו פועלים דרך דפוסים יחסית "קבועים" (הדירה יוצאת למכירה – קונים מתעניינים באים – קונה אחד לפחות יתעניין בה ויתקדם בסופו של דבר), דורון עצמו לא נח על זרי הדפנה ונותר ערני לכל תרחיש קטן כגדול. "אחרי הכל", הוא אומר, "אלו אנשים שעומדים למכור את ביתם היקר להם מכל". 

משרד כץ נדל"ן פונה גם לקונים עצמם ומציע מעטפת שירותים מגוונת ורחבה במיוחד להתייעצות ולליווי תהליכי מכירה, לרבות שיתוף פעולה עם עורכי דין מתחום הנדל"ן, קבלני שיפוצים, יועצי משכנתאות, שמאים ועוד. 

האם משבר הקורונה עצר את מחירי הדיור? 

כשמשוחחים עם מתווכי נדל"ן, אי אפשר שלא לתהות לדעתם ותחזיותיהם לגבי השפעות הקורונה על השוק. אז מה דורון עצמו חושב? "השוק אמנם קיבל מכה קטנה בכנף, אך היא לא הספיקה כדי לטלטל את השוק כולו". מיד בסיום הסגר הראשון בשנת 2020 חל זינוק מחירים בשל התנפלות הקונים על הדירות הקיימות והוא ליווה גם את שנת 2021, שבסיומה חלה התמתנות. כיום השוק מעט מתמתן לעומת הזינוק שהתרחש בו, אך מי שמצפה לירידה במחירים צפוי להמתין עוד הרבה מאוד זמן עד שמצב כזה, אם בכלל, יהיה עשוי להתרחש. 

 

אתר הבית של דורון כץ – www.doronkatz.co.il

התקשרו לדורון כץ – 072-322-3075

שלחו הודעת וואטסאפ לדורון כץ – לחצו כאן

דף הפייסבוק של דורון כץ – לחצו כאן

יש לכם שאלות על הטובים לבית: כך הפך סוכן הנדל"ן מהרצליה דורון כץ למומחה שכולם ממתינים לדעתו ?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם