072-322-3075 סוקולוב 29, הרצליה 

כשנדל"ן ושוק ההון נפגשים

יש לכם שאלות על כשנדל"ן ושוק ההון נפגשים?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

פעמים רבות משקיעים מתלבטים איפה כדאי להשקיע את כספם – בשוק ההון או בנדל"ן.

תודות ליחסי הגומלין ושיתוף הפעולה ההדוק בין "כץ נדל"ן" לחברת ההשקעות "פיוניר ניהול הון", אין צורך להתלבט בין שתי האופציות.

מאמר זה יציג בפניכם את האפשרות לחבר בין השקעות בנדל"ן להשקעות בשוק ההון, דרך בטוחה שתאפשר להון שלכם לפרוח לאורך זמן.

סולידי ותנודתי גם יחד

קיים הבדל רב בין עולמות הנדל"ן ושוק ההון. השקעה בעולם הנדל"ן היא יציבה וסולידית, ומתבססת על הכנסה חודשית משכירות, השבחה שנתית של ערך הנכס, ובעלת מינוף תשואה המותא ם להון עצמי משמעותי. השקעה בשוק ההון עשירה במכשירי השקעה שונים, אפשרויות לפזר סיכונים ותשואה גבוהה , אך בכפוף לקבלת מידע חלקי ומורכב להבנה, כך שרק גוף גדול ומקצועי יוכל לסייע למשקיע לקבל החלטות נכונות ולנהל את השקעותיו בחכמה.

המשקיע בוחן את היתרונות והחסרונות של השקעה בשוק ההון לעומת השקעה בנדל"ן, ומקבל החלטה היכן מעדיף להשקיע את הונו.

אבל האם תמיד חייבים לבחור רק באחת האפשרויות? ובכן, כבר לא.

למעשה, הבחירה באפיק השקעה אחד אינו הכרחי כלל, כי תודות לשיתוף הפעולה בין כץ נדל"ן וחברת פיוניר ניהול הון, אפשר לשלב בין השניים.

שיתוף פעולה מבורך זה, מאפשר למשקיע להיחשף לשוק הנדל"ן, לפזר סיכונים ולקבל טיפול מקצועי ומלא בנכסי ההון שלו, זאת בכפוף למציאת פתרונות ייחודיים ויעילים עבורו באופן אישי.

מוצר מקצועי ומתקדם למשקיעים גדולים

שיתוף הפעולה בין דורון כץ ומנהל ההשקעות הראשי לשוק המקומי בחברת פיוניר ניהול הון, שמואל בן אריה, נולד לפני 8 שנים בראייה משותפת של השניים, לפיה אפשר להציע שירות השקעות משלים שפועל בהלימה עם כל אפשרויות ההשקעה של כץ נדל"ן. וכך כל אדם שמוכר נכס נדל"ני למשל וכעת עתיד לנהל סכום כספי משמעותי, או משקיע שמעוניין בנכס שיגדיל לו את התזרים הקיים, יוכל ליהנות ממנגנון איכותי הכולל פתרונות יצירתיים לכל תרחיש.

המעטפת המשולבת שמספקים כץ נדלן ופיוניר ניהול הון פוטרת את הלקוחות מלבחור רק באחד מאפיקי ההשקעה, ומאפשרת ליהנות גם מהגדלת תשואה והשבחת ערך, וגם מנזילות גבוהה ופיזור סיכונים. השירות הניתן הוא ברמה המקצועית והגבוהה ביותר, תוך שמירה הרמטית על אמינות ודיסקרטיות לכל אורך הדרך.

חליפה מדוייקת למידותיו של המשקיע

פעמים רבות נשאלת השאלה האם יש צורך בהשקעה פיננסית גדולה יותר בנדל"ן לעומת שוק ההון. למען האמת, קשה להבין זאת לבד, בעיקר כי התשובה מושתתת בעיקרה על עניינים אישיים של המשקיע. ההשקעה בשוק ההון לעומת השקעה בנדל"ן משתנה רבות, בהתאם לצרכים ולמטרות האישיות של המשקיע, על כן נתפרת בהתאם לסיכונים, תשואה וסוג העסקה. לקוח הפונה אלינו, זוכה לקבל הצעות טובות שנבדקו על ידי מיטב המומחים שלנו, הכוללות פתרונות ותכנון ההשקעה שיביאו לרווחי מקסימום. המשקיע מקבל את כל המידע הרלוונטי הדרוש לו מראש, ומכאן ועד לשלב קבלת ההחלטה – הדרך קצרה.

דורון כץ, הבעלים של כץ נדל"ן, אחראי לכל הקשור בטיפול בנכסי המשקיע: שיפוץ הנכס במידת הנדרש, מתן המלצות מקצועיות, גביית שכר הדירה מהמשכיר, ועוד. פיוניר אחראים לכל הקשור להיבט הפיננסי: ייעוץ ללקיחת משכנתא למשל, ייעוץ לגבי השקעות שישאירו בבעלותם את הנכס יחד עם הון נוסף בסוף תקופת ההלוואה, ועוד.

שירות ברמה הגבוהה ביותר

כל השקעה, על כל רבדיה השונים, מטופלת במקצועיות חסרת פשרות, ומתבססת על מה שנכון וטוב ללקוח באופן אישי. גם פיזור הסיכונים המתבצע, מוכח כיעיל מאוד: דורון מתווך הנדל"ן בוחר את העסקאות הכי מדוייקות למשקיעים שמעוניינים לשלב השקעה הונית יחד עם נכס מניב. הנכס מטופל בכל אספקט על מנת למקסם את ההשקעה , בשעה שהנזילות משוק ההון נמשכת, והרווח מתקבל למעשה משני מקורות ההשקעה במקביל.

אם עד היום זוהו שני האפיקים הללו כנפרדים לחלוטין, הרי שהודות לשיתוף הפעולה של כץ נדל"ן ופיוניר ניהול הון, ניתן לשלב ביניהם ולהפיק יעילות מושלמת. חברת כץ נדל"ן מספקת מענה מקיף לכל השקעה בנכסי נדל"ן, יחד עם ניהול מקצועי ועתיר ניסיון בשוק ההון. שיתוף הפעולה זמין לכל המשקיעים שמעוניינים למקסם העדפות ומטרות, לקבל המלצות ותכנון פיננסי מקצועי בראייה ארוכת טווח ולקבל שירות איכותי ביותר, כולל טיפול בצרכי השקעות מגוונים ומורכבים.

יש לכם שאלות על כשנדל"ן ושוק ההון נפגשים?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם