072-322-3075 סוקולוב 29, הרצליה 

הדבר הגדול הבא? הכירו את השכונה הנחשקת הבאה של הרצליה

יש לכם שאלות על הדבר הגדול הבא? הכירו את השכונה הנחשקת הבאה של הרצליה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

ההיסטוריה לעולם חוזרת. אם פעם היו אלו החלוצים שהפריחו את השממה, כיום זו העירייה שמפריחה את השיממון במרכז הרצליה, ועומדת להקים תוך 3-4 שנים מהיום את אזור המגורים הכי אטרקטיבי ומרשים בעיר. מה עומד לקרות בשיכון ויצמן ואיך זה עומד להשפיע על המחייה והנדל"ן העירוניים? כאן תמצאו את כל התשובות:

הפרויקט הגדול ביותר בהרצליה: פינוי-בינוי מאסיבי בשיכון ויצמן

בלוקיישן הטוב ביותר בעיר ליד הפארק, דקה מקניון שבעת הכוכבים ומרכבת הרצליה, רק פסע מעורקי התנועה המרכזיים של גוש דן, הקאנטרי וגליל ים, ניצבת שכונת ויצמן – מהשכונות הכי וותיקות בעיר. סביבה הכל התקדם, השתדרג והתפתח לאורך השנים, אך היא עצמה סובלת מהזנחה ומהזדקנות מואצת. מעין בועה אפרורית בתוך עיר חזקה ומשגשגת. 

חמישים שנים עברו מאז שהוקמה, וכעת צפויה השכונה לעבור מתיחת פנים דרמטית במיוחד. כאן עומד להתרחש תהליך הפינוי-בינוי הגדול ביותר בעיר הרצליה, שיבוצע על ידי חברת "אזורים". במסגרת הפרויקט ייהרסו 576 יחידות דיור שנמצאות בשלושים בניינים ישנים, וייבנו במקומן 15 בניינים מפוארים וחדשים, עם 1,846 יחידות דיור. 

מלבד שילוש כמות המתגוררים בשיכון ויצמן, יתווספו לשכונה גם פארק גדול ומרכזי, שדרה מסחרית חדשנית ומקורה, גני ילדים ובתי ספר. דרך הרב קוק תורחב בכ-15 מטרים, עם סלילת נתיב חדש לתחבורה הציבורית.

האם המהלך הגרנדיוזי הזה יטיב עם הרצליה? בהחלט, ואפילו יותר ממה שאתם משערים. מיקום השכונה בכניסה לעיר הופך אותה לחלון הראווה של התושבים והמבקרים וככל שהיא מוזנחת וישנה, קשה לתפוס את הרצליה כולה כמקום מתקדם ומזמין. גורמים רבים בעירייה רואים בפרויקט הזה כמייק-אובר שיהפוך את האזור כולו למעודכן, איכותי ואטרקטיבי מאוד. 

אז כמה זמן זה ייקח ומה יתבצע?

הפרויקט השכונתי נמצא בשלב הגשת ההיתרים, שאחריו ניתן יהיה לצאת לדרך. ההערכות מדברות על בין 2-4 שנים להשלמת הפרויקט החל מסוף שנת 2021, כך שלמעשה לא מדובר בזמן רב בכלל. 

המתחם החדשני של שיכון וייצמן צפוי להיבנות בהדרגה כתתי מתחמים. כל תת מתחם שקיבל את ההיתרים הנדרשים יוכל לבצע הריסה לבניין, שבמקומו ייבנה החדש. באופן זה, ייווצר תהליך הדרגתי שאמור להשתלב במרקם החיים של התושבים ללא הפרעות מיותרות. למעשה בניין חדש יוקם באופן נקודתי בכל פעם, עד להשלמה מלאה של הפרויקט.

מה חוזר לתושבים?

כ-500 יחידות דיור מתוך כלל היחידות צפויות לחזור לבעליהן הנוכחיים, כ-1,300 יחידות דיור חדשות שנבנו יימכרו בשוק החופשי, כאשר 50 מהן יימכרו בהנחה לדרישת עיריית הרצליה. המהלך יביא להתחדשות אחד האזורים המרכזיים והחשובים של העיר, שסביבו הכל פורח ומשגשג וכעת גם הוא, כשהכל הפך קרוב אליו. 

הנגישות הגבוהה לכל אזורי העיר צפויה להפוך את שכונת ויצמן לאחד המקומות הנחשקים והנוצצים ביותר בעיר, ייתכן שגם מעט על חשבונן של השכונות הפופולריות כיום. 

איזו אוכלוסייה תתגורר במקום?

שכונת הרצליה הירוקה המערבית שנחשבת כיום לפופולרית והנחשקת ביותר למגורים בהרצליה, מאופיינת בחתך גילאים צעיר ממצב סוציואקונומי גבוה. שכונת ויצמן הנוכחית לעומתה, מאופיינת בחתך גילאים מבוגר ממצב סוציואקונומי נמוך יחסית. האם ייתכן היפוך בין מעמדן של שתי השכונות?

לפי שעה, עדיין לא ידוע מי מהתושבים הוותיקים יחליט לחזור לביתו עם סיום הפרויקט. יחד עם זאת, ייפתחו כאן דירות רבות להשקעה, ולאור העובדה שתושבים רבים שוכרים דירות כעת בשכונה, ייתכן שמי שיאכלסו בשלב הראשון את הדירות החדשות יהיו בעיקר אותם משקיעים, יחד עם משפחות צעירות שיזהו את המענה בשכונה זו. 

ואיך המחירים?

מחירי הדירות הישנות בשיכון וייצמן כבר הספיקו לעלות וחשוב להיות ערניים לנושא, אם אתם מתכננים כאן רכישה עתידית. עסקה אחרונה שבוצעה כאן עבור דירה שתיהרס במסגרת הפרויקט, נמכרה בסכום של 2.5 מיליון שקלים, כאשר התמורה עבורה לכשתיבנה מחדש כבר מגיעה לכמעט 4 מיליון שקלים. 

ככל שהפרויקט מתקרב, המחירים צפויים לטפס עוד. בפועל ללא פרויקט מתוכנן, אותה הדירה הייתה נמכרת בסכום של מעט יותר משני מיליון שקלים, אך הקונה כבר היה מוכן לשלם מראש כמעט 400,000 שקלים מעל השווי, לאור המידע על האופק העתידי הצפוי לשכונה. כיום העלייה במחירי השכונה נמדדת בקפיצה של 5%-20% מעבר לשווי הדירות בה. למעשה, גם אם מפחיתים את הסכום העודף ששולם על מנת להבטיח נכס בשווי עתידי גבוה, כבר ניתן לראות רווח של כמעט 50% מהסכום ששולם בעבור הדירה! 

אנו מקבלים בכץ נדל"ן פניות מבעלי נכסים רבים שתוהים האם כדאי למכור כבר עכשיו, או להמתין. לכל נכס יש צרכים שונים ולכן בתוכנית עסקית מותאמת, נשקף לכל בעל נכס כיצד עליו לפעול מבחינה מקצועית. אם גם לכם יש נכס בשיכון ויצמן ואתם מעוניינים להבין את שווי הנכס הקיים אל מול שוויו העתידי, בפגישה אחת נוכל להשלים עבורכם את התמונה. 

כץ נדל"ן מלווה אתכם עד להצלחת העסקה

 

ליצירת קשר למכירה/קנייה:

הטלפון של דורון: 050-4914444

אתר הבית של דורון: https://kdre.co.il/

זירת הפייסבוק של דורון: https://www.facebook.com/katz.doron1

יש לכם שאלות על הדבר הגדול הבא? הכירו את השכונה הנחשקת הבאה של הרצליה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אתכם